5 november 2019

Open dag op 24 november

Open dag bij Scouting Heesch!

Scouting Heesch verblijft al ruim 40 jaar in het clubgebouw 'de Elleboog', een authentieke boerderij aan de Leekenstraat 6 in Heesch. Zoals sommige Heeschenaren zullen weten, een gebouw waar in het verleden flink wat debatten over gevoerd zijn tot aan de privatisering, maar met een uitkomst waar de club ontzettend trots op is! Van een oude boerderij in verval tot een prachtig gerestaureerd gebouw met een traditionele uitstraling en met een bijzondere maatschappelijke functie in het centrum van Heesch.

Talloze uren vrijwilligerswerk hebben de vereniging en het clubgebouw in de afgelopen jaren gemaakt tot wat het nu is. Scouting Heesch bestaat al meer dan 70 jaar en is via haar (jeugd)leden verbonden aan honderden Heeschenaren die wekelijks over de vloer komen. Maar... Dat kan beter! Daarom opent Scouting Heesch de deuren om de club te laten zien aan iedereen die interesse heeft.

U bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen tijdens de open dag op zondag 24 november. Er worden spelletjes georganiseerd en rondleidingen gegeven tussen 13.00u en 16.00u.

De koffie smaakt overigens erg goed en het is gewoonweg beregezellig om op bezoek te komen!