12 januari 2018

NL Doet: Laat Scouting Heesch (niet) zitten!

Bij Scouting Heesch hebben we een heel aantal houten tafels en banken welke we overal mee naartoe nemen. De tafels en banken bestaan uit losse tafelbladen / zit gedeeltes en schragen. Afgelopen jaar hebben we in eigen beheer de tafelbladen al opgeknapt. De schragen en de zit gedeeltes van de banken echter nog niet. De klus bestaat uit het eventueel vervangen van kapotte onderdelen, schuren en daarna alles voorzien van een mooie nieuwe verflaag. De klus is voor iedereen geschikt. Samen met de vrijwilligers van Scouting Heesch gaan we er een mooie, gezellige dag van maken!

Mocht u kinderen hebben tussen de 6 en 11 jaar, neem ze gerust mee. Op zaterdagmiddag van 14:00 tot 16:00 uur hebben vier van onze speltakken een wekelijkse bijeenkomst. Uiteraard kunnen kinderen met een leeftijd tussen 6 en 11 jaar deze middag een keer meedraaien en meemaken wat Scouting Heesch allemaal te bieden heeft.

We hopen dat we alle schragen en zitgedeeltes kunnen opschuren en voorzien van een nieuwe laag verf. Mochten we tijd over hebben dan zijn er nog genoeg andere klusjes in en om ons clubgebouw.

De datum van de actie is zaterdag 10 maart. Voor meer informatie, bekijk onze pagina op de website van NL Doet.

NL Doet klus