15 januari 2021

Woningbouw op locatie clubhuis van de baan!

Goed nieuws! Woningbouw op de plek van ons scoutinggebouw de Elleboog is van de baan en de gemeente heeft toegezegd dat wij daar ook na 2022 kunnen blijven. Dit is het resultaat van de eerste gesprekken tussen Scouting Heesch en de gemeente, en bevestigd op de raadsvergadering van afgelopen dinsdag.

De komende tijd zullen we met de gemeente in gesprek gaan om te bepalen hoe we dat mogelijk maken. Scouting Heesch mag sowieso in het gebouw blijven, maar we willen graag de grond onder het scoutinggebouw kopen. Dat geeft ook zekerheid voor de toekomst.

We kijken uit naar de gesprekken met de gemeente om daarin het beste voor scouting Heesch en de buurt voor elkaar te krijgen!

Voor meer informatie kunt u ook deze reportage bekijken van DTV:
Géén woningbouw op de plek van Scouting Heesch: ‘Superfijn dat we kunnen blijven’