27 augustus 2017

Scouting Heesch start met Bevergroep

Bevers

Scouting Heesch start met Bevergroep

Met het 70-jarig jubileum van Scouting Heesch is het tijd voor iets nieuws. Vanaf het nieuwe scoutingjaar beginnen we een bevergroep, voor jongens en meisjes van 4 tot 6 jaar. De bevers komen iedere zaterdag samen van 10.30 tot 12.00 uur in ons scoutinggebouw ‘De Elleboog’.

Iedere week zijn er opkomsten waarbij de leukste activiteiten worden gedaan met de leden. Buiten/binnen spelletjes doen, lekkere dingen bakken of koken op het kampvuur, hutten bouwen in het bos, knutselen en speurtochten. Niets is te gek bij Scouting Heesch! Uiteraard worden bij de bevers de activiteiten aan de jonge leeftijd aangepast. Naast dat er activiteiten worden aangeboden voor de kinderen, is er ook ruimte voor vrij spel zowel binnen als buiten. Allemaal onder begeleiding van ervaren stafleden.

De eerste draaidag zal zijn op 2 september in ons clubgebouw ‘De Elleboog’, Leekenstraat 6 Heesch.

Heb je interesse of lijkt het je leuk om een keertje te komen kijken met uw zoon of dochter, neem dan contact op met bevers@scoutingheesch.nl

Kijk bij de Bevers